joi, 3 mai 2012

Votul in Anglia

Fiind un Brasovean 100% m-am implicat de cateva ori in campanii electorale si in unele candidatii au si castigat! Bine nu vreau sa precizez cine a castigat, insa eu ca un om corect si fara pata de furturi sau alte ilegalitati, am crezut in ei. Bineinteles ca am luat parte la mai tot procesul. Impartit fluturase, mobilizat membrii de partid pentru concerte, iesiri in strada pentru a discuta cu alegatorii exact asa cum se fac lucrurile la noi. Extraordinar de uimit am fost insa, in momentul in care a inceput campania aici in Anglia. Nu tu o masina inscriptionata cu votati X sau un panou electoral, clip electoral ce sa mai vorbim. In ziua votului, ca un am responsabil, am plecat la vot. Pe langa faptul ca GPS-ul m-a dus la alta adresa si am ramas putin uimit, cand am intrat in sectia de votare am vazut 2 (doua) persoane, nimic mai mult, care m-au salutat prieteneste. Nu mi-au cerut nici un act de identitate, mi-au cerut insa foaia care am primit-o acasa de la "County Electoral Division". Apoi mi s-au inmanat doua foi, una de A5 si una de A6 pt ca sa votez doua lucruri diferite. Votul aici nu se pune cu stampila ci se bifeaza cu un creion, care ulterior probabil, daca cineva nu este intru totul multumit de votul tau, il sterge usor cu radiera si bifeaza cele considerate de dansul. Asa ca daca vreti sa ajungem o tara atat de avansata ca Anglia lasati la o parte cheltuielile imense pt campanii electorale si veti vedea cat de multi bani putem salva. Scoatem tara din criza chiar cu multa usurinta!!! Investirea in diverse companii si deschiderea de noi industrii cred ca ar fi mult mai importanta!

Niciun comentariu: