luni, 31 mai 2010

Prima zi de muncă

În sfârşit pot să scriu şi de foarte bine pe acest blog! Mai întâi cred că ar trebui să spun că mi-au venit actele, pot lucra fără probleme şi astăzi am pus prima cărămidă spre visul meu de a strânge 30000 lire. Aceasta este ţinta pentru care am venit aici. Mai întâi plătesc absolut toate datoriile şi apoi încep încet, încet să strâng aceşti bani. Este incredibil de bine să ştii că după atâta aşteptare ţi-au venit actele şi eşti liber să lucrezi cât vrei. Nu mai am de ce să fiu supărat. De acum începe să fie din ce în ce mai bine. Urmează ca mâine să merg să îmi pregătesc camera şi apoi să mă mut la mine. Este atât de bine să ştii că ai un loc al tău unde numai tu poţi să dictezi ce va fi. Vreau să demonstrez că pot şi vreau să îmi creez un viitor mai bun.

2 comentarii:

Emma spunea...

Felicitari pentru prima zi de munca. Sa stii ca astept sa ma scoti la un suc din banutii stransi prin tarile calde :)

Hienah spunea...

Şi dacă nu îmi spuneai tot te scoteam la un suc. Asta dacă acceptai desigur.