luni, 31 mai 2010

Ziua copilului

Data de astăzi este una dintre cele mai fericite zile din an. Astăzi copii îşi sărbătoresc ziua lor, ziua copiilor. Consider că unii oameni, chiar dacă au trecut de orice limite şi au aproape sau poate chiar peste 30 de ani, tot nu înţeleg ce se petrece în jurul lor şi sunt în continuare cu mintea la 13 ani. Fetele se maturizează mai repede îmi spun unii prieteni. "DA" le răspund cu o oarecare îndoială când văd că pe zi ce trece tot mai multe din fetele care le cunosc sunt încă fetiţe. Toată lumea este COPIL de 1 Iunie. Până şi părinţii unora dintre noi care mai au părinţi, dar nu toţi au rămas în lumea copiilor. Vreau să devină cea mai frumoasă zi din viaţa mea. Astăzi vreau să mă bucur de libertate. Astăzi vreau să mă mut! Să simt că sunt copil şi că mâine sunt din nou în pielea mea.

Niciun comentariu: