luni, 7 mai 2012

Fascinatii

Simt mirosul ei in camera. Se apropie incet si o rog sa stea departe. Si parca nu, nimic nu o poate opri sa vina mai aproape de mine. De ce eu? De ce acum? Este bine si daca nu mai vii niciodata. Nu te mai vreau langa mine ii spun si ea totusi vine incet. Ajunsa langa mine nu pot sa nu o adulmec si sa o iau in brate, sa ii sarut ochii superbi si buzele catifelate. O tin de mana si ma uit la ea precum la un material pretios. Este un smarald cu siguranta! este ceea ce pana si numele o descrie. Este superba si acum mai mult ca niciodata ma fascineaza. Ma face sa intorc capul dupa ea si sa ii simt mirosul de dupa ce ne-am avut o seara intreaga. Cat de mult imi este dor de tine. Parul tau superb lung asa cum mi-am dorit eu mereu sa fie. De ce ti-ai lasat urme in viata mea cand nu mai vrei sa te intorci?

Niciun comentariu: