marți, 8 mai 2012

Un viitor mai bun!

Incet, incet tara isi reconstruieste increderea intr-un viitor mai bun mai curat. Asa vad eu reactia prietenilor si reactia efectiva a romanilor. S-a vehiculat ideea ca romania este o tara extrem de corupta in care PDL-ul guverneaza si nimic nu ii poate da deoparte. Uite ca exista acum dovada ca nu a fost chiar asa. Sper insa ca cei care au dat incredere oamenilor, care le-au demonstrat ca se poate veni cu o schimbare vor lua aminte ca TREBUIE sa facem ceva si pentru tara. Eu de aici de departe, din umila tara Marea Britanie, consider in momentul de fata ca asa numita criza economica va lua curand sfarsit si voi putea in sfarsit sa ma reintorc acasa, acolo de unde nu mi-am dorit niciodata sa plec. O tara frumoasa, bogata si cu un imens potential turistic, insa condusa de cei care furau cat puteau. E astazi nu mai este asa. Astazi tara este spun eu, pe maini bune si sper ca in maxim un an de zile sa merite sa ma intorc acasa sa investesc ceea ce am acolo unde vreau sa traiesc asa cum se spune: "Pana la adanci batraneti".

Niciun comentariu: