marți, 19 februarie 2013

Criticat

A fost un final de saptamana complicat si un inceput de saptamana dezamagitor. Pe langa faptul ca nu am reusit sa imi revin fizic complet, am pierdut ocazia de a iesi cu o colega in oras. Hai ca femei mai gasesc, dar cand incepi sa vezi lumea din jurul tau ca te dispretuieste iti vine sa iti iei campii si sa pleci! Sa pleci departe unde nu te mai cunoaste nimeni de unde poti incepe totul de la zero. Nu mai vreau sa vad oameni care imi spun ca ii disper ca fac tot posibilul sa ii ajut, nu mai vreau sa se rasteasca la mine pentru chestii minore insa se pare ca am devenit bataia de joc a multor oameni... Si ce imi pare mai rau, este ca sunt oameni de "cacat" cum ar zice cumatrul Giani. Nu stiu ce sa mai cred despre mine insumi. Promisiuni peste promisiuni de la munca si dupa doua luni de zile tot cu nimic m-am ales. Dar asta este, m-am alarmat degeaba si am sperat in spusele sefilor. Daca eu gresesc imi cer scuze si ma retrag. Sincer spun ma retrag. Insa mai am un singur proiect de finalizat si apoi va fi ori eu ori ei! Ca nu m-a nascut mama in Anglia si nici cu bani f multi sa zic ca nu as putea sa traiesc in Romania. Of Romania daca ma crezi as vrea sa merg acasa numai ca sa locuiesc in Magura... Sa fac un mare business acolo cu ferma si pensiune. Dar stii cum este de la a spune pana la a face este mult si cum eu ma pricep la multe cred ca mi-as putea gasi ceva de lucru imediat... Of dar iubirea??? Chiar asa urat oi fi??? Sau este de vina comportamentul meu? Nu stiu ce vreau si evident ca nu mai stiu ce pot! Daca vin in tara imi va fi greu sa ma acomodez... Dar macar acolo am unul sau doi oameni care ma fac sa ma simt bine. Of Doamne... Am ajuns sa ma gandesc din nou la intoarcerea acasa... Ce soarta cruda si nemiloasa am... Hai sa terminam cu prostiile si sa vb despre altceva... Stiti ca vreau sa-mi iau casa??? Si imi iau... Dar nu azi... Insa dupa ce imi fac acte pe numele meu voi spune tuturor ce si cum... Daca va fi cineva interesat desigur! Mi-e dor de trupa de soc... Care si daca ma intorc acasa tot nu mai este intreaga... Si de Minisat... Nu de o pers de acolo... Ci de atmosfera feerica care se raspandea in aer si in sufletele noastre. Imi pare rau ca unii nu inteleg ca imi pasa... Ca altii cred ca sunt snob... Si altii sunt suparati ca imi doresc si eu odata in viata sa imi primesc banii inapoi... O dulce viata ce bine si usor as fi trait daca nu dadeam nimic nimanui... Sanatate si fericire atat va spun!!!

Niciun comentariu: