luni, 25 februarie 2013

26 de ani...

O zi de neuitat din viata mea... 26:02:13 Singura data cand cele trei numere pot forma o semnificatie. Este totodata si ziua in care este ziua mea de nastere si in care cred ca sufletul meu va crea potentiala dezvoltare pe plan sentimental. Incepand cu aceasta zi nu mai exista mi-e teama, nu mai exista oare sa incerc... Sunt sigur ca nu sunt chiar atat de singur pe lumea asta, si cu atat mai putin sortit sa fiu singur o viata intreaga. Vreau sa cunosc, sa invat, sa scriu iubire si sa fiu iubit. Vreau sa pot spune din nou cata pasiune exista intre un anume noi. Sa ma dezleg de ceea ce am numit pacat savarsit de mine. Cred ca de acum am dreptul sa te reneg trecut intunecat si sa trecem mai departe intr-o noua dimensiune. Revin la importanta acestei zile deoarece pentru mine numarul 13 a fost mereu un numar mai mult cu ghinion decat cu noroc insa dupa cum se stie doua nule fac cat un plus. Nu cer sa mi se dea... Cer sa imi dea voie creierul sa iubesc din nou. Cer sa am dreptul la viata mea si sa trec mai departe la ceea ce este defapt viata.

Niciun comentariu: