marți, 25 mai 2010

Aniversare

Au trecut anii pe lângă mine de parcă nici nu ar fi existat. Nu m-am schimbat. Sunt acelaşi şi totuşi nu chiar. Au trecut deja 6 ani de la cel mai important moment din viaţa mea. Sunt însă singurul care ştie acest lucru pentru că nimeni nu este interesat de ceea ce fac eu. Nu sunt foarte multe persoane care ştiu de acel eveniment, dar totuşi cred că cei care ştiu ar trebui să îşi amintească. Dar ce tot vorbesc nimeni nu mai este interesat de ce s-a întâmplat acum mulţi ani, unui prieten, coleg, frate, fiu. Fiecare are problemele lui, pe care câteodată încearcă să şi le rezolve altminteri le rezolvă alţii sau timpul. Deschisesem aseară şampania iar sora mea m-a întrebat pentru ce bem?, iar eu i-am răspuns "pentru că trăim!". nu a înţeles ce am vrut să spun pentru că această zi nu reprezintă nimic pentru ea şi bineînţeles că nu avea cum să îţi amintească de o întâmplare a mea. Este greu să treci mereu cu vederea peste ceea ce nu fac cei din jurul tău, dar totuşi este singura soluţie prin care am reuşit să suprvieţuiesc cu moralul întreg şi fără să devin isteric în toată această perioadă. Nu vreau decât să îmi reamintesc mie că EU NU AM UITAT! Nici măcar prietena mea, căreia îi spun în fiecare an nu şi-a adus aminte. Defapt nu sunt sigur dacă ştie că mai trăiesc cu adevărat şi nu am dispărut fără urmă. Nu contează, ea are licenţa şi de asta îi găsim o scuză. Nu contează dacă prietenii mei mai există! Nu am avut mai mult de 3-4 prieteni toată viaţa, deci pot trăi în continuare cu amici!

3 comentarii:

Emma spunea...

Vreau sa te felicit si eu pentru aceasta zi, asa ca: felicitari! Nu stiu despre ce este vorba si nu conteaza (daca vrei sa imi spui, sunt aici sa te ascult), atata timp cat pe tine te face sa te simti minunat. Felicitari inca o data!

Hienah spunea...

Mă bucur că exişti! Eşti poate singura pe care o pot numi prietenă! Este curios cum încerc totuşi să nu te implic prea mult în ceea ce fac şi totuşi tu apari mereu atunci când am nevoie. Nu vreau să mă înţelegi greşit, dar chiar mă bucur că eşti mereu alături.

Emma spunea...

Uite, ca sa te simti mai bine si sa stii ca iti sunt alaturi in orice problema, te imbratisez strans, prieteneste, asa virtul, caci distanta din pacate nu ne permite. Poti sa te bazezi pe mine in orice zi, la orice ora. Te voi ajuta cu cea mai mare placere, in masura in care voi putea. Hai zambeste acum. Tot raul duce spre bine. Esti aici, prezent, si asta este tot ceea ce conteaza!