duminică, 23 mai 2010

Maestrul

Am primit un semn, un semn de la Dumnezeu. Acum, astăzi şi aici, am înţeles în sfârşit că aşteptarea actelor urmează să i-a sfârşit! Sper să nu fie o greşeală din partea mea şi să mă agăţ de idei fixate de mine. Nu am căutat un semn, ci mi-a sărit în ochi. Nu m-am aşteptat să îl primesc! Este pentru prima oară când cred cu adevărat că se va întâmpla! Într-adevăr urmează să primesc actele! Acest lucru mă linişteşte şi îmi dă încredere în mine însumi. Este adevărat că au fost momente care au fost extraordinar de grele şi multe imposibil de imaginat de cei din jurul meu şi cei care nu au avut contact direct cu el. Dar într-adevăr ai dreptate maestre: “Oricare ar fi vicisitudinile zilelor şi anilor, oricare ar fi durata lor, vine ora răsplatei” I.C. Brătianu.

Niciun comentariu: