duminică, 23 mai 2010

Dezamagire si suparare la unison

Imi pierd rabdarea, sunt nervos si suparat. Nimic nu ma mai face sa ma simt bine. Iar tu, pe care cateodata te astept pe net cu foarte mare nerabdare, de fiecare data ma lasi in plop, iar plopul in aer cate 45 min sau chiar mai mult, pentru ca ai uitat sa imi spui ca esti ocupata, ca a venit iubitul sa te ie la o tura, bla bla bla. Nu vreau sa crezi ca sunt nebun, dar ai putea macar sa spui hai k eu ies, nu sa stau ca boul in fata laptopului sa astept un raspuns de la tine ca dupa juma de ora sa imi dau seama ca ai plecat si ai uitat ca de obicei de mine. Nu cer nimic altceva decat sa imi spui daca pleci! Poate suna foarte deplasat poate o sa ma intelegi! Nu esti obligata sa vb cu mine si nici nu esti foarte apropiata sa ma plang la tine in poala. Te rog eu, insa cat se poate de tare si cu dorinta in suflet sa imi spui atunci cand pleci de la calculator. Nu conteaza care este motivul ca nu trebuie sa imi dai mie explicatii cu cine, ce si cum. Esti doar una dintre prietenele mele pe care o rog sa ma inteleaga in perioada grea in care ma aflu acum. Mersi de intelegere!

Un comentariu:

Emma spunea...

de acum te anunt, promit! :*