vineri, 14 mai 2010

Si nu stiam ca existi!

Mereu am tratat alcoolul cu mare indiferenta. Ocaziile cu care am baut in trecut erau mereu sarbatori sau zile pline de fericire alaturi de prieteni. Astazi nu a mai fost asa; am inceput sa beau de suparare ca de atata timp nu mi-au venit actele si tata s-a mirat dar nu mi-a spus sa nu beau. Am baut eu cat am putut, iar apoi am renuntat la acest sport pe care numai cei antrenati pot sa il profeseze. De ce spun asta? Pentru ca dupa o jumatate de pahar de 200 ml imi vedeam cartile de joc triplu, sau poate nu chiar. Insa trebuie sa recunosc ca imi era si pofta de bere de cand am venit in Anglia. Am tot stat si m-am gandit... De ce nu esti si tu acum langa mine? De ce trebuia tu sa alegi un alt drum? Sa fie chiar atat de rau langa mine? Oare de ce fetele care nu imi plac ma plac? Si totusi care o fi adevarata parere a femeilor despre mine? Stau mereu si ma gandesc ca, poate, daca as incerca sa fiu mai atent la domeniul femei as gasi si eu mai mult decat o singura fata care ma place. Si nu o zic in ideea sa umblu cu mai multe, dar totusi chiar asa? E... nu mai conteaza noi sa fim sanatosi ca daca beau o bere nu mai conteaza nici daca nu ma iubeste nici una...

Niciun comentariu: