sâmbătă, 11 iunie 2011

O noua masina, numai pentru mine.

Innebunesc, stau de doua ore pe net si ma uit ce sa fac... Sa semnez contractul pentru o masina pe care am decis ieri sa o cumpar sau este o greseala? Nu este o idee rea sa cumperi o masina mai noua dar este incredibil de greu pentru mine care sunt singur si vreau ceva care sa fie al meu... iar cei din jur sunt mai mult impotriva decat pentru. Oare merita sa cumpar un peugeot 307 din 2005 sau mai bine mi-as pastra putin banii si as cumpara unul la anul? Decizii, decizii... Nu am nici o obligatie fata de nimeni deci nu as avea de ce sa imi fac probleme de bani. Problema este alta. M-ar face fericit? Nu spun ca nu sunt fericit cand o conduc dar desa scarba si ura celor din jur m-au facut sa urasc actiunea pe care am facut-o. Sunt la un pas de a cumpara masina si nu stiu ce sa fac. Sa suport fetele celor din jur si sa o cumpar sau mai bine sa astept pana la anul, si sa imi cumpar atunci o masina? Problema este ca daca merg acum acasa va trebui sa cheltui o gramada de bani pentru ceea ce mama imi spuna ca este o punere pe numele meu a unor terenuri. Sincer sa fiu eu nu sunt sigur ca asta se va intampla. deci s-ar cam putea sa nu imi iau masina si sa ma trezesc in Romania ca defapt nu stau lucrurile chiar asa. Dar daca este adevarat si nu voi avea banii necesari pentru a transfera aceste terenuri? Nu vreau sa gresesc si de aceea voi gandi profund la ceea ce inseamna 5000 lire. Cine stie poate ca voi visa ca trebuie sau poate voi visa ca nu trebuie sa continui... Stiu ca... melodiile pe care le ascult sunt foarte melancolice...

Un comentariu:

Emma spunea...

Mai asteapta... In primul rand, pentru ca tu nu esti omul care sa conduca un Peugeot 307 (nu mi te inchipui in masina asta, oricat as vrea), in al doilea rand pentru ca, vorba mamei tale, o sa ai nevoie de bani pentru planurile voastre cu terenurile (nu este ok sa te risti sa fi la limita sau chiar sa nu iti ajunga) si in al treilea rand, la anul o sa ai mai multi bani si iti vei lua ceva mai misto, exact pentru sufletul tau. Nu ca masina asta nu ar fi faina, dar e masina de fete mai Bubule!! (parerea mea)