luni, 6 iunie 2011

Promovare

Saptamana trecuta am fost in sfarsit promovat. Asa cum ma si asteptam defapt dupa un an de zile pentru ca cei de la munca sa nu plec in alta parta mi-au oferit o promotie. Acum sunt Trainee Supervisor si la sfarsitul aceste perioade de training voi avea un contract fix de munca care imi va oferi nenumarate facilitati. Am uitat sa va spun in curand voi incepe sa imi fac inscrierea pentru Blue Card. Exact cum ma asteptam. Innainte de a-mi face actele de Blue-Card ei mi-au oferit promotie. Ce inseamna Blue Card? Pai daca eu ma hotararsc sa plec acasa pentru o perioada voi putea sa ma intorc si sa lucrez oriunde in tara asta fara sa mai astept dupa acte. Cu alte cuvinte am drepturi lafel ca orice englez. Stau si ma gandesc si acum ce sa fac ca sa fie bine. Pentru ca imi este teama sa nu cumva sa nu ma descurc. Desi Managerul de Restaurant si Executive Managerul au spus ca sunt in stare sa fac asta. Si exact asta o sa si incerc sa fac. Sa fiu cel mai bun in ceea ce imi cer ei sa fiu.
Abia astept sa mai vb!!!

Un comentariu:

Danusia spunea...

Ma bucur mult sa aud ca ai fost promovat.chiar meritai acest lucru, avand in vedere cat de mult muncesti pentru ei. Sper ca de acum inainte sa iti mearga din ce in mai bine!