joi, 30 iunie 2011

O seara nebuna nebuna de tot

O zi cu un inceput ingrozitor, deindata ce am ajuns la munca. Nu mi-a placut sub nici o forma fata Operations Managerului meu insa am reusit sa trec ca de obicei peste. Sa il fi auzit ieri cum spunea ca el nu a avut niciodata probleme cu cei de la M&S. Nu mai conta aproape deloc pt mine pe la ora 14 daca fac totul perfect sau daca distrug totul. Insa asa cum fac mereu am fortat nota si am demonstrat cum pot pregati o nunta pe cont propriu. Este greu sa vezi cat de nesimtiti sunt unii cateodata dar eram foarte aproape de a le spune adio. Insa surpriza: Astazi la munca am avut un imens motiv de bucurie. Pentru a "n"-a oara clientii nostri i-au spus celei mai importante managere cat de bun sunt in meseria mea si cat de dragut sunt cu ei. Oare de ce atunci cand ma hotarasc sa plec din compania asta de fiecare data clientii vorbesc despre mine la superlativ? A fost ca si cum as fi inscris un gol la nationala. Sunt linistit acum si nu pot decat sa ma bucur de ceea ce fac chiar daca stiu ca ceva nu este ok. Din pacate se pare ca va trebui sa merg la doctor. Sanatatea mea mereu a fost pe locul doi si se pare ca acum incepe sa se razbune. Voi trece eu peste acest sfarsit de spatamana si de cea care vine. Vin acasa si voi fi alaturi de prieteni si vreau sa fiu alaturi si de cine imi este dor.

Niciun comentariu: