marți, 5 iulie 2011

Bla bla bla...

Ce pot spune despre mine? Nimic nou, nimic interesant pentru voi cele trei persoane care imi cititi blogul... Sau poate 4 dar oricum nu este mare diferenta. In ultima vreme am dat examenul la engleza pe care sper ca il trec. Am fost foarte stresat pentru ca am este important pentru mine. Chiar daca nu am avut probleme niciodata la munca cu limba engleza imi este greu sa cred ca este ok. In fine in ultima vreme nu mai am incredere in mine mai deloc. Sunt foarte stresat dar totul va fi bine. Am fost la Scoala si m-am intalnit, culmea, cu o colega de munca care m-a intrebat daca sunt supervisor... De unde stia ea cand ea nu mai lucra acolo de ceva vreme? In fine eu sunt suparat acum la ora asta pentru ca nu am luat nici un cont de Facebook de la clientii nostrii fideli M&S. Toti au fost extrem de multumiti de mine ba chiar au cerut sa faca poze cu mine pentru ca le-am fost foarte drag(am facut poze dar numai cu doamnele si spun doamne pt ca mai toate erau peste 35-40). Oricum am demonstrat inca odata celor din companie ca sunt cel mai tare sa intorc un grup de 16 persoane dezamagite complet de Managerul general intr-un grup multumit pe deplin si asta nu este prima data. Se cunoaste fostul grup care a trimis o scrisoare catre Hotel prin care mi-au multumit mie si Managerului de restaurant. Imi este dor de mine, si de ceea ce eram odata, acum patru luni. In fine nu mai conteaza a trecut si se pare ca a ramas in urma din punctul ei de vedere. Off... Sa nu uitam cel mai important lucru... Se muta Sanda! Si sunt super fericit!!! Nu pentru ca raman singur in casa si nu o sa ma mai streseze cand vin acasa si nici pentru ca nu ma va mai trezi Brianna in fiecare dimineata. Nu nu... Doar pentru ca va trebui sa... In fine... Bulshit!!! I need to have a good time today! So GOOD NIGHT! What if I am pissed off? No one gives a shit!

Niciun comentariu: