joi, 23 iunie 2011

Real life 2

Vizionand un film am realizat un lucru. Cat de multe lucruri ma leaga de Laura. Chiar si acum cand nu mai vorbeste cu mine deloc. Acum cand dupa atata timp s-a despartit de mine. Dupa ce am renuntat sa o mai sun, pentru ca ea nu isi doreste sa ma mai auda. Am observat ca ea m-a influentat in a intra pe facebook. Ea m-a influnetat sa imi iau Abonament cu minute internationale, sa imi pun internet pe numele meu, sa imi pun telefon fix cu minute pe fix. Extrem de multe lucruri care ma inconjoara inca isi imprima prezenta in existenta mea. Probabil de aceea nu am reusit sa o uit. Tot ceea ce ma inconjoara locurile in care vreau sa merg ma fac sa ma razgandesc din cauza ca stiu ca acolo am vrut sa merg cu ea. Paris, este unul din acele locuri. Aproape mereu cand am doua zile libere ma gandesc sa merg acolo. Dar nu vreau sa mai sufar. Am facut extrem de mult rau in lumea asta si stiu ca asta este pretul pe care trebuie sa il platesc. Am stiut de la inceput si de asta am sperat sa nu fie ea cea de care va trebui sa ma despart. Am incercat cu atat de multe alte fete dar nu... Niciodata nu poti sa iti schimbi soarta. Trebuie sa suferi si nu ai cum sa minti soarta. Sub nici un fel. Sunt inca cel care trebuie sa sufar si sper sa nu se intample si a doua oara. Daca voi distruge acest mit voi fi cel mai puternic. Sunt distrus si recunosc ca nu este decat vina mea, dintr-un punct de vedere. Dar stiu ca nu eu am gresit cand s-a provocat 'despartirea'. Motto-ul meu este "Iubirea este bazata pe incredere si respect reciproc" Insa defapt iubirea efectiva nu exista. Exista un respect si o incredere combinate cu dorinta de a avea acea persoana in jurul tau. Ea mi-a schmbat aceasta perspectiva, m-a facut sa cred ca exista iubirea si sentimentul de iubire. Acum sunt sigur ca nu exista iubire! Regret ca sunt direct regret ca scriu randuri ca acestea dar sunt simtirile mele. Asta simt eu, iar acesta este blogul meu. Nu este vorba de nimeni altcineva si nici de ceea ce simt altii. Voi fi eu de acum incolo indiferent de ceea ce simt cum simt sau ce gandesc. O sa incerc sa fac lumina in intunericul ce ma inconjoara. Voi cauta sa ies din nou la lumina asa cum am reusit mereu sa fac. Voi avea din nou viata mea si voi intelege ca ceea ce fac este ceea ce trebuie pentru moment. Nu am gresit prim faptul ca am vrut o viata mai buna pentru mine si ea. Sunt inconjurat de singuratate pentru ca refuz sa am prietenii langa mine. Momentul in care Eugen, un vechi prieten de-al meu m-a sunat sa ma roage sa il aduc aici m-a facut sa inteleg ca da, intr-adevar nu exista nici o sansa sa faci ceva in jungla din Brasov, referitor la ceea ce inseamna situatia politica si conjunctura in care am trait amandoi. Pentru ca vrem sau nu amandoi am avut cam aceleasi situatii atata tot ca eu nu am pupat niciodata pe nimeni in fund. Mult noroc si imi cer scuze daca cineva, oricine, crede ca eu scriu aceste randuri fara sa simt cu adevarat aceste lucruri.

Un comentariu:

aletzsa spunea...

Nu a inceput lumea cu ea si nici nu se termina cu ea. Scopul relatiilor este sa inveti din ele. Sa preiei ce este mai bun de la celalalt, sa inveti cum sa t comporti si cum sa comunici. Suntem creati pentru a invata.
Iubirea exista in diferite forme, culori si gusturi. Ca inca nu ai dat peste ceea ce sperai si ti-ai imaginat, asta este partea a2a. Toti o "comitem" in acest sens. Credem in ceea ce ne imaginam si speram. e o chestie umana.
Trebuie sa te convingi si sa accepti faptul ca ea va fi o parte din tine, pentru ca ati crescut amandoi in aceasta relatie, v-ati influentat reciproc si ati invat unul de la celalalt. e normal si sanatos.
o sa ajungti sa va multumiti recioproc pt clipele frumoase petrecute si pt ce ati invatat de la celalalt.
nu uita! acum esti liber sa faci ceva pt tine, fara sa fi oprit de ea si de ideile ei, care nu de putine ori iti conveneau. fa si du-te unde vrei si unde stii tu ca ei nu i-ar fi placut. e ca un fel de razbunare indirecta care iti va face mult bine si iti va deschide ochii. ai sa vezi ;)
d-abia astept sa ne vedem. sa aduci o bombo :P