duminică, 19 iunie 2011

Mor pe dinauntru!

Sunt oarecum realist si imi dau seama ca fac greseli in viata insa nu pot sa imi mai revin. Sunt debusolat si vreau sa schimb acest lucru. Am inceput sa fac cate ceva pentru mine si nu ma avantajeaza prea mult. De ce? Pentru ca nu am facut ceea ce trebuia sa fac. Nu incerc sa gasesc persoana care ar vrea sa stea cu mine pentru tot restul vietii ei. Toata lumea imi spune acelasi lucru si nu ii inteleg. Cum sa ies in oras in fiecare seara cand eu nu am fost genul care sa iasa mai mereu prin cluburi si sa ma pierd prin multime doar doar cade ceva... In plus este atat de greu pentru mine sa vad femeile astea ca o posibila prietena... Doamne chiar vorbeam azi cu Managerul meu care ma intreba de ce nu imi plac englezoaicele. Pai cum sa imi placa daca toate sunt alcoolice si fumeaza de rup locul? Dupa parerea mea o pers puternica nu are vicii de genul droguri, tigari sau alcool. De aceea am cerut mereu sa nu se fumeze. Nu vreau persoane slabe in jurul meu. Desi am fost contrazis si la acest lucru. Si anume la faptul ca eu ma consider o persoana cu caracter destul de puternic si am vrut mereu o femeie puternica nu una care sa faca orice ii spun eu. Dar din cate vad cei care traiesc pe langa mine, si anume managera mea nu este de acord. Ea spune ca eu sunt foarte maleabil si ca de asta vreau eu o prietena cu caracter puternic. Tocmai de aceea am incercat sa ii demonstrez de atunci ca nu sunt un papitoi cu care sa poate juca cum vrea ea. Sunt asa cum sunt si unii ma cunosc mai bine ca altii. Imi este greu sa recunosc cat de dificil este sa treci prin astfel de momente dar inca traiesc si o fac cu gandul ca nu este decat vina mea si ca mi s-a platit exact cu aceeasi moneda. Nu voi invinui niciodata pe nimeni si imi voi asuma mereu riscul sa o patesc din nou insa viata este exact asa cum este indiferent cat vrem noi sa o schimbam. Putem intr-adevar sa prelungim termenul dar nu putem evita momentul. Exact asa cum a spus si unchiul meu, D-zeu sa il ierte, cand m-am despartit data trecuta de Ea: 'Uita-te la mine! A fost vina mea, dar nu pot trai singur o viata intreaga!' De aceea cred ca este timpul sa revin la normal si la ceea ce am fost innainte de a ma hotara ca Ea este ceea ce imi doresc. Este greu sa inteleg cum se poate intampla asa ceva insa asa cum se spune ' _____ __ ___ '. Si da aveti dreptate! Noroc in viata si bafta pentru ca este nevoie. Voi trai si voi astepta iar cand va fi momentul oportun voi face pasul decisiv care cred eu ca va trebui sa il fac. Ma gandesc in fiecare seara daca este sau nu ceea ce vreau si asta ma tine treaz mai mereu pana pe la trei dimineata insa imi este greu sa traiesc dupa ce mi-a fost furata o parte din suflet. Ma simt gol pe interior si nimic nu ma mai face fericit nici macar o masina nu ma mai incanta cu adevarat. Dar voi trai din nou cand voi vedea o persoana care merita iubita si cu siguranta nu mai este mult pana atunci. 'Te iubesc' a fost cel mai greu lucru pe care l-am spus vreodata iar de acum incolo va fi si mai greu.

3 comentarii:

Emma spunea...

Tin sa te contrazic. Primele 24 de ore sunt critice dragul meu, asadar fi fericit pentru ca greul a trecut. Ceea ce urmeaza a se intampla nu ar trebui sa mai aibe vreo legatura cu Ea, si nici nu ar trebui sa iti influenteze viata in mod negativ. Ea este un capitol inchis pentru tine, o etapa frumoasa a vietii tale si nu trebuie sa te invinovatesti. Daca poveste stiuta de mine este cea adevarat, ma repet: NU trebuie sa te invinovatesti! Ca nu ai mai fost destul de bun pentru Ea (dupa 6 ani!) inseamna ca Ea este cea care are o problema, nu tu! Si plus de asta, poate este mai bine asa. O relatie la distanta oricum nu avea prea mult viitor.
Aaa da, si ca sa nu uit. Nu ai un caracter puternic deloc. Asta inseamna incapatanare, ambitie si vointa, iar in ceea ce te priveste pe tine, parca nu da pe dinafara nici una din acestea. Si sa zicem ca nu te cunosc eu suficient de bine, si totusi ai un caracter puternic, in acest caz nu iti trebuie o femeie cu un caracter la fel, pentru ca ati ajunge sa va bateti. Evident, nici una pe care sa o pui sa stea la colt si acolo sa intepeneasca. Iti trebuie acea femeie care.. nu stiu... care sa iti pice cu tronc atunci cand o vezi pentru prima oara. Femeia care sa te faca sa simti ca traiesti. Femeia pe care sa doresti sa o vezi si dupa 5 ani de relatie nu din cauza obisnuintei, ci datorinta dorintei arzatoare de a va saruta ca nebunii si a face dragoste in primul coltisor ferit de ochii curiosilor. Femeia cu un caracter total diferit de al tau. Nu degeaba se spune ca, contrariile se atrag. Dar pana atunci, nu inteleg de ce nu iti poti face de cap? Esti liber Bubule... Bucurate de libertate, ca va lua sfarsit cand o vei gasi pe Ileana Consanzeana. Si nu-mi spune ca toata populatie de gen feminin din Anglie fumeaza si consuma droguri, ca nu te cred!

Hienah spunea...

Asa crezi? Ca nu am caracter puternic? Bine deci sa inteleg ca voi aveti dreptate. Ca deja sunt doua pers contra mea.

Emma spunea...

Mai cere o parerecare sa te lamuresti. Bine, poate fii 2 la 2, iar in acest caz, mai ceri una care sa puna capat dilemei :)
Bafta!