vineri, 24 iunie 2011

Drept de vot in UK

Da! Exact asa cum probabil ati citit si in denumirea acestui, stai ca nu stiu cum se numeste articol sau postare... Asa cum ati citit si in titlul acestei postari, am dobandit, incepand de astazi, dreptul de a vota in UK. Stiu ca poate pentru unii nu este mare lucru insa pentru mine sunt micii pasi spre ceea ce eu numesc realizarea(in oarecare masura) a ceea ce mi-am dorit eu cand am venit in Anglia. Si uite asa astazi am primit plicul cu confirmarea dreptului de a vota, alaturi de felicitarile celor de la Wrexham County Borough. Daca as sta putin si m-as gandi as realiza cate lucruri bune mi se intampla si cat de frumoasa este viata. Insa eu sunt mult prea preocupat cu ceea ce ma doare pe mine. Apropo nu v-am povestit de o noua clienta. Doar ca asta nu face parte din aceasta postare si cred ca ar trebui sa ma bucur in continuare de oportunitatea care mi s-a oferit aici. Mult noroc si sper ca aceste lucruri sa nu se fi intamplat fara un scop anume. Fericire mare, mare de tot! Am drept de vot in una din cele mai importante tari din lume!

Niciun comentariu: